poniedziałek, 28 maja 2012

Ogłoszenie wyników wygrywajki ("Igrzyska śmierci")


Drodzy moi, ilość Waszych zgłoszeń w wygrywajce, w której można było wygrać egzemplarz "Igrzysk śmierci" po prostu powaliła mnie na kolana! :) Zgłosiły się aż 143 osoby! I znów żałuję, że nie mam więcej nagród do rozdania. Z kolei, taka ilość chętnych na "Igrzyska..." nie powinna dziwić - nie chodzi tu wszak o pierwszą, lepszą książkę, prawda?:) Przede mną jeszcze dwie części trylogii a za mną ekranizacja pierwszej. Filmowa wersja podobała mi się bardzo, ale żałuję, że przejścia z wątku do kolejnego wątku odbywały się tak szybko. Rozumiem, że by mogło być inaczej film musiałby trwać drugie tyle czasu, ale... :) Dobrze, już nie marudzę i przechodzę do rzeczy. Zwycięzcą wygrywajki jest:

CYRYSIA

Cyrysiu, gratuluję Ci serdecznie i czekam na adres do wysyłki. Pozostałych tradycyjnie zapraszam do udziału w kolejnych zabawach organizowanych na moim blogu. :) Pozdrawiam!

33 komentarze:

  1. Cyrysia- gratuluję i bardzo Ci zazdroszczę :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest nieprawdopodobne! Cyrysia, zazdroszczę Ci szczęścia w losowaniach, jesteś fenomenalna! Gdzie nie spojrzę, a konkurs polega na losowaniu, machina wskazuje na Ciebie;) GRATULUJĘ:) użycz Twojego farta;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuu....szkoda, że nie ja ;) Ale i tak serdecznie gratuluję zwyciężczyni :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda to prawda. :) Cyrysia ma bardzo duże szczęście w losowaniach. :) Programy losujące bardzo ją lubią. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no wygląda na to, że Cyrysia wybrała sobie nicka, który kochają maszyny :-) serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, i muszę obejść się smakiem...
    Gratulacje dla Cyrysi - Ty szczęściaro!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!! :)
    I zazdroszczę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, ale miła niespodzianka. :-) Dziękuję bardzo Ewuniu i wam wszystkim za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje, Cyrysiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cyrysiu - gratulacje wielkie, książka świetna (chociaż ja nie znalazłam tam nic co zmroziłoby mi krew w żyłach, jednak inni znaleźli, więc kto wie), ale stawiam, że się spodoba.

    Ewuś kochana, mnie tu już tyle nie było! Idę czytać. Szczególnie, że widzę recenzję "I więcej nic nie pamiętam"!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mery - ano Twoja (albo raczej nasza) tematyka. :) Ja lecę czytać co tam pod tym wpisem naskrobałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No!! To czekam na recenzję Cyrysi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. Faktycznie 143 osoby, to niezły wynik. :)

    Cyrysiu również gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń

SPAM, reklamy, wulgaryzmy oraz komentarze niezwiązane z tematyką wpisu bezwzględnie usuwam.